Sandėlio valdymo sistema

 

Sandėlio atsargų valdymas - tai prekių padėjimo sandėlio vietoje apskaita. Kitais žodžias tariant programa žino kur padėta prekė sandėlyje. Tam, kad programa žinotų apie tai, reikia suvesti sandėlio vietos. Prekės padėjimo metu programoje reikia pažymėti kur ji padedama. Atrinkimo metu sandėlio darbuotojui atspausdinamas prekių atrinkimo lapas, kuriame nurodoma iš kokių vietų darbuotojas turi paimti prekes. Prekių sąrašas ataskaitoje surūšiuotas patogiausia paėmimo tvarka. 

Sandėlio valdymas reikalingas įmonėms turinčioms nemažai prekių ir norinčioms efektyviai, kokybiškai ir greitai atrinkti prekes klientui. Įsidiegusi sandėlio atsargų valdymą įmonė gali tikėtis:
 - padidinti sandėlio darbuotojų produktyvumą;
 - sumažinti klaidingai atrinktų ir atiduotų prekių kiekį;
 - padidinti prekių likučių tikslumą;
 - pagerinti buvusios prekės vietos priskyrimą.
 
Norint valdyti sandėlio vietų ir prekių padėjimą į vietas sandėlyje jums reikės:
 - kompiuterio;
 - BAR kodų spausdintuvo;
 - BAR kodų skaitytuvo;
 - bevielio tinklo (WiFi);
 - delninio kompiuterio;
 - spausdintuvo.

 

Demonstracinis "TĖJOS"
filmukas
Pagalba klientams
Jūsų IP adresas :
18.207.136.184
Programos aprašymas